It Koartling publiceert het jaarverslag over 2016 · Foto('s):

It Koartling publiceert het jaarverslag over 2016

vrijdag 14 april 2017

Het bestuur van ‘it Koartling’ in Buitenpost heeft in zijn vergadering van maandag 10 april zowel het financiële als inhoudelijke verslag over het kalenderjaar 2016 vastgesteld. Samen bieden de stukken een getrouwe weergave van de activiteiten van het sociaal cultureel centrum, en van de talrijke ontwikkelingen die zich momenteel voltrekken.

De jaarstukken worden binnenkort naar de gemeente gezonden ter verantwoording van de over 2016 ontvangen subsidie. Daarnaast komt de balans met toelichting binnenkort op de website van het sociaal cultureel centrum (www.itkoartling.nl) als download beschikbaar. Het inhoudelijke jaaroverzicht over 2016 kan nú al van de website van ‘it Koartling’ worden gedownload.

Waar het bestuur in het verleden volstond met een zeer beknopte samenvatting, telt het jaaroverzicht over 2016 maar liefst 40 pagina’s. Daardoor passeren voor het eerst vrijwel alle onderwerpen de revue, waardoor het rapport een goed beeld geeft wat sociaal cultureel werk inhoudt.

‘In het sociaal cultureel werk gaat het om serieuze zaken. Over onderwerpen die ertoe doen. Over allerlei aspecten van het leven die individuele bewoners van de regio en de samenleving direct raken. Daarom nu een uitgebreid inhoudelijk verslag, zodat iedereen kan lezen wat er gebeurt en waaróm’, aldus de organisatie.

‘It Koartling’ wil een gerichte bijdrage leveren aan het gevoel van saamhorigheid, aan het onderlinge respect, aan de bereidheid om je voor anderen in te zetten en aan de samenhang van de samenleving als geheel. Uit het jaaroverzicht kan worden opgemaakt dat de organisatie hierin in 2016 opnieuw is geslaagd en dat ‘it Koartling’ een vitale, gemotiveerde en ambitieuze organisatie is. Een organisatie die actueel en vernieuwend is, een heldere boodschap uitdraagt en graag anderen inspireert.

Auteur: Redactie RTVNOF
Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
  0511-441202 of   tip@rtvnof.nl.

Country Ranch
    Harry Ettema
  • 21:00 - 22:00
    The Elvis Experience (week 1)
    Jaap Melessen
  • 21:00 - 22:00
    Heerlijkheden uit het verleden (week 2)
  • 22:00 - 00:00
    Non-stop muziek met (regio)nieuws en weer.
© 1989 - 2024 RTVNOF · Contact · Tip de redactie · Ingezonden brieven · Disclaimer · Privacy Statement RTV NOF · Vrijwilliger worden? · Externe Radio