Opening Doarpskeamer Drogeham
DROGEHAM – Beste inwoner(s) van Drogeham, Het is zover! Op zaterdag 28 augustus wordt de Doarpskeamer, aan de Delte 20, officieel geopend door burgermeester Oebele Brouwer
DROGEHAM – Beste inwoner(s) van Drogeham, Het is zover! Op zaterdag 28 augustus wordt de Doarpskeamer, aan de Delte 20, officieel geopend door burgermeester Oebele Brouwer. Iedereen is van harte uitgenodigd om dit met ons te vieren!
Programma
15.30 uur:
Officiële opening door burgermeester Oebele Brouwer.
15.00 – 18.00 uur:
– Koffie, thee en gebak.
– Presentatie van de verschillende werkgroepen.
– Borrel/frisdrank met een hapke & snapke.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.