Altijd bereikbaar met Top-Connect
Ze kwam al weer heel wat jaren geleden vanuit de Randstad naar Friesland, mede omdat ze hier de liefde van haar leven had gevonden. Om de kost te verdienen werd ze zelfstandig ondernemer.
Ze kwam al weer heel wat jaren geleden vanuit de Randstad naar Friesland, mede omdat ze hier de liefde van haar leven had gevonden. Om de kost te verdienen werd ze zelfstandig ondernemer. Ze ging als interim secretaresse aan de slag bij diverse bedrijven. Ondertussen merkte ze dat er, met name door de flexibilisering van de arbeidsmarkt, steeds meer behoefte was aan een service waarmee bedrijven te allen tijde goed bereikbaar zijn. En dus richtte ze Top-Connect op, specialist in ‘Customer Contacts’. We zochten onderneemster Mariska de Zwaan op in haar kantoor in Dokkum.
“Telefonisch bereikbaar zijn is zo vre-se-lijk belangrijk”, benadrukt Mariska de Zwaan. “Werktijden worden steeds flexibeler, ondernemers willen vaak hun ding blijven doen, zonder constant de telefoon te moeten beantwoorden. Maar ja, je wil niet dat klanten of potentiële klanten dan naar een ander afzwaaien. Nou, dan kun je gebruik maken van Top-Connect.”
De onderneemster legt uit: “Je kunt dan denken aan het verzorgen van alle inkomende telefoongesprekken van een bedrijf. Wij nemen de telefoon aan met de bedrijfsnaam van de klant en handelen alle gesprekken vakkundig af. Ook is het voor ons vanzelfsprekend mogelijk gesprekken door te verbinden.”
Verschil maken
Om zowel inkomend als uitgaand telefoonverkeer in goede banen te leiden heeft Top-Connect de beschikking over een monster van een telefooncentrale. De Zwaan: wij willen echt het verschil maken. Wij willen ondernemers de zekerheid geven dat ze te allen tijde bereikbaar zijn; dat klanten of prospects niet behoeven te wachten en zeer zeker niet naar een ander gaan. Daar hoort een forse investering in hardware bij.”
Tiepmiep
Wie even in het kantoor meeluistert naar de gesprekken die Top Connect voor haar klanten aanneemt, merkt al snel dat De Zwaan er geen gras over laat groeien. Daar waar andere belbureaus nog wel eens afstandelijk en onwetend voor de dag komen beantwoordt het Top-Connect team alle telefoontjes correct en opmerkelijk adequaat. Opvallend is de mate waarin de medewerkers op de hoogte zijn van de bedrijven die ze vertegenwoordigen. De Zwaan: “Dat vinden wij essentieel. Onze medewerkers zijn klantgericht en beschikken over uitstekende communicatieve vaardigheden. De beller mag immers nooit, maar dan ook nooit het gevoel krijgen een of andere tiepmiep aan de lijn te krijgen.”
Hoe ver de service van Top Connect exact gaat? Dat wil Mariska de Zwaan nog wel even opsommen. “We kunnen eerstelijns telefonie verzorgen op abonnementsbasis. Dan hoef je geen receptioniste meer aan te nemen. Maar ook kan op onregelmatige basis de telefoon naar ons doorgeschakeld worden. En wie ondersteuning nodig heeft bij acquisitie, of het scoren van afspraken, zeg maar, de zogenaamde ‘outbound telefonie’, die kan ook bij Top-Connect terecht.”
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mariska de Zwaan, tel. 06-24991813 of via mariska@top-connect.nl. Ook is Top Connect vindbaar op www.noordoostfriesland.nl
Dit is een reclame: deze tekst is niet geschreven door de RTV NOF redactie.Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.