Auto in de sloot na aanrijding bij Feanwâlden
FEANWÂLDEN – Op de kruising van de Rûnwei met het Oastein bij Feanwâlden zijn zondagavond twee auto’s met elkaar in botsing gekomen. Door de klap raakte één van de voertuigen van de weg en kwam in een naastgelegen sloot terecht.
De hulpdiensten kregen rond 18.13 uur een melding van het ongeval. Politie en ambulance kwamen snel naar de locatie. Ondanks de flinke schade aan beide auto’s, kwamen de betrokken er met de schrik vanaf. Een bestuurster heeft wel een controle in de ambulance gehad.
Wel moesten beide voertuigen worden afgesleept. Tijdens de afhandeling van het ongeval werd de Rûnwei tijdelijk afgesloten voor het verkeer.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.