Auto in sloot op Boppewei bij De Westereen

do. 11 november · 00:002010 · 00:00 · Archief RTV NOF

Op de Boppewei bij De Westereen heeft het verkeer donderdag aan het einde van de ochtend korte tijd hinder gehad van een eenzijdig ongeluk.

Op de Boppewei bij De Westereen heeft het verkeer donderdag aan het einde van de ochtend korte tijd hinder gehad van een eenzijdig ongeluk. Een onfortuinlijke automobiliste kwam met haar wagen in de berm.


Na een poging weer op de weg te komen schoot de auto door in een sloot en een boomwal. Een bergingsbedrijf moest de beschadigde auto vervolgens uit de sloot halen. De politie kwam ter plaatse om het verkeer te regelen. Het bleef bij materiële schade.


(C) Foto: RTV Noordoost Friesland

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot