Auto te water in Kollum
KOLLUM – Vrijdagmiddag werden de hulpdiensten om 15:28 uur opgeroepen voor een ongeval bij de Aldi aan de Willem Loréweg in Kollum.
KOLLUM – Vrijdagmiddag werden de hulpdiensten om 15:28 uur opgeroepen voor een ongeval bij de Aldi aan de Willem Loréweg in Kollum.
Een automobilist verloor op het parkeerplaats de controle over het voertuig en raakte te water. De bestuurder van de auto is behandeld door het ambulancepersoneel.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.