Bestelbusje belandt in de sloot bij Feanwâlden
FEANWÂLDEN – Vlak buiten Feanwâlden bij het Bûtefjild is zaterdagmiddag even voor twee uur een bestelbus in de sloot beland. Hoe dat kon gebeuren, is niet bekend.
Door een nog onbekende oorzaak raakte de bestuurder met de bestelbus van de weg. Het voertuig belandde vervolgens op de zijkant in een sloot. De bestuurder raakte niet gewond en hoefde niet naar het ziekenhuis. Een berger werd opgeroepen om het voertuig uit de sloot te halen.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.