Bromfiets gestolen van treinstation Hurdegaryp

wo. 24 september · 00:002008 · 00:00 · Archief RTV NOF

Vrijdag 19 september is een bromfiets bij het treinstation in hurdegarijp gestolen. Dit moet gebeur zijn tussen 07:15 en 07:30. Het gaat om een oranje/zwarte Aprilia…

Vrijdag 19 september is een bromfiets bij het treinstation in hurdegarijp gestolen. Dit moet gebeur zijn tussen 07:15 en 07:30. Het gaat om een oranje/zwarte Aprilia met het kenteken 33-DZB-1. Een 16-jarige jongen uit Suwald heeft aangifte gedaan.

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot