Bromfiets gestolen van treinstation Hurdegaryp
Vrijdag 19 september is een bromfiets bij het treinstation in hurdegarijp gestolen. Dit moet gebeur zijn tussen 07:15 en 07:30. Het gaat om een oranje/zwarte Aprilia…
Vrijdag 19 september is een bromfiets bij het treinstation in hurdegarijp gestolen. Dit moet gebeur zijn tussen 07:15 en 07:30. Het gaat om een oranje/zwarte Aprilia met het kenteken 33-DZB-1. Een 16-jarige jongen uit Suwald heeft aangifte gedaan.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.