Carbidploeg Koatstertille knallend het jaar uit
KOOTSTERTILLE – In de aanloop naar oudejaarsdag werkte de carbidploeg van Koatstertille hard aan de voorbereidingen voor het jaarlijkse carbidschieten. De mannen richtten een stukje weiland in tussen de rotonde en het voetbalveld.
Op het terrein werd afgelopen week volop gewerkt om alles op tijd klaar te krijgen. Dankzij hulp van een aantal sponsoren hoopt de groep opnieuw een mooi feest neer te zetten.
Iedereen is welkom
De carbidploeg nodigde iedereen uit om op oudejaarsdag een kijkje te komen nemen bij deze traditie. Samen luidden zij op hun eigen manier het oude jaar uit met veel knallen en gezelligheid.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.