Een moeder/dochter formule die werkt!

vr. 31 december · 00:002010 · 00:00 · Bauke

Minke en Yvette Brouwer (moeder en dochter) zijn in maart van dit jaar een webwinkel begonnen waar ze jurkjes verkopen. Wat gestart is als Yfke gaat nu verder als MoDo-jurkjes.

RECLAME

Minke en Yvette Brouwer (moeder en dochter) zijn in maart van dit jaar een webwinkel begonnen waar ze jurkjes verkopen. Wat gestart is als Yfke gaat nu verder als MoDo-jurkjes. We hebben deze interessante jonge onderneemsters eens gevraagd naar de geheimen achter dit succes.


Tekst: Hilda Merkus


Interesse in kleding en jurkjes is er altijd geweest bij Minke en Yvette. Doordat ze graag een eigen bedrijfje wilden beginnen kwamen ze al snel uit op mode. Maar standaard? Nee, dat is niets voor de Brouwers. Daarom gingen ze zelf ontwerpen en eersteklas stoffen inkopen. Wel laten ze de jurkjes in een fabriek produceren. Het model van de jurk en de eigen gekozen stoffen, zorgen voor een geheel eigen ‘touch’. De rolverdeling tussen de Brouwers is duidelijk. Moeder Minke verstuurt alle orders. En dochter Yvette verzorgt de financiële administratie en de website. De inkoop doen ze altijd samen.


Internetshoppen
MoDo jurkjes maakt het je als klant gemakkelijk. Yvette bevestigt dit: ‘Op deze manier kun je vanuit je luie stoel winkelen. Daarnaast heb je geen parkeerstress en parkeerkosten. Voor de verzending geldt een 24-uurs levering. Voor 16.00 bestellen betekent de volgende dag in huis! Een ook dan het gemak van MoDo-jurkjes; je hoeft er niet voor thuis de blijven. De jurkjes worden per brievenbuspost verzonden. Daardoor betaal je ook slechts € 2,20 verzendkosten. Wanneer je je maat selecteert zie je meteen of deze voorradig is. Je kunt betalen via I-deal of vooraf het bedrag overmaken. Wanneer het jurkje niet past of wanneer je niet helemaal tevreden bent, kun je dit zonder problemen terugsturen. Het geld wordt dan zo snel mogelijk weer teruggestort.’


MoDo- en Suger Lips jurkjes
Een MoDo jurkje onderscheidt zich van de rest. Yvette geeft aan dat het model bijzonder is, met een v-hals en een strikje op de rug. ‘Maar ook draagt het jurkje lekker, knelt het niet en accentueert de mooie vormen van de vrouw’, gaat Yvette enthousiast verder. ‘We kopen per print slechts 50 jurkjes in, verdeeld over de maten S tot XXL. Door deze lage oplage kom je dus weinig vrouwen in hetzelfde jurkje tegen. Per maand komen er 10-15 nieuwe prints bij van het eigen merk MoDo-jurkjes. Maar er is meer. Op de site MoDojurkjes.nl kunnen ook de Suger Lips jurkjes gekocht worden van het gelijknamige Italiaanse merk. Deze jurkjes zijn er in verschillende modellen, en per maand komen er hier 20-30 nieuwe jurkjes bij. Dus houdt de site in de gaten!


Naast jurkjes zijn er ook tuniekjes van dit merk verkrijgbaar. MoDo-jurkjes heeft een brede groep afnemers. Dit blijkt uit de orders en uit het persoonlijk contacten die met de klanten is ontstaan. Door de vele diverse printjes loopt de leeftijd uiteen van 18 tot 50+. Ook zijn de klanten inmiddels verspreid door heel Nederland.  Wil je de jurkjes eens in het echt zien? Houdt dan de site in de gaten. Regelmatig staat MoDo-jurkjes op ‘Ladies-Night’ in diverse bioscopen. In maart wordt de hele collectie getoond tijdens de beurs ‘Vrouw’ in het WTC-Expo in Leeuwarden. Op dit moment worden er zo’n 7 jurkjes per dag verkocht. Graag verwelkomen Minke en Yvette ook jou als nieuwe klant! Neem eens een kijkje op www.MoDojurkjes.nl.

Dit is een reclame: deze tekst is niet geschreven door de RTV NOF redactie.
RECLAME
Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.