Eerste kievitsei van Achtkarspelen gevonden

wo. 17 maart · 00:002010 · 00:00 · Archief RTV NOF

Woensdagmiddag om half twee is het eerste kievitsei van de gemeente Achtkarspelen gevonden. De heer Tjebbe Hansma van de Vogelwacht in Surhuizum vond het ei in Augustinusga.

Woensdagmiddag om half twee is het eerste kievitsei van de gemeente Achtkarspelen gevonden. De heer Tjebbe Hansma van de Vogelwacht in Surhuizum vond het ei aan de Legeloane in Augustinusga. Jitze Nicolai was getuige van de vondst door de secretaris en penningmeester van de plaatselijke Vogelwacht.


Burgemeester Tjeerd van der Zwan heeft woensdagmiddag om 16.00 uur het eerste kievitsei in ontvangst genomen op het gemeentehuis. De heer Hansma (1964) beschikt over de vereiste ‘aaisikerspas’ en verdiende daarom het vindersloon van 15 euro en een oorkonde.


(C) Foto’s: B.L. Katsma

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot