[Advertentie]
IJsbaan ´Winterwille´viert 65-jarig bestaan met discofeest op het ijs
di. 7 februari · 00:002012 · 00:00 · Archief RTV NOF
De ijsbaan ”Winterwille” in Kollumerzwaag bestaat dit jaar 65 jaar en het bestuur vindt dat dit gevierd moet worden op vrijdagavond 10 februari aanstaande!
[Advertenties]
De ijsbaan ”Winterwille” in Kollumerzwaag bestaat dit jaar 65 jaar en het bestuur vindt dat dit gevierd moet worden! Daarom wil het ijsbaanbestuur alle leden op vrijdagavond 10 februari aanstaande van harte uitnodigen voor een grote disco op de ijsbaan en haar leden trakteren op een lekkere warme hap.
Het bestuur hoopt op een grote opkomst zodat we er met zijn allen een grootse en gezellige feestavond van kunnen maken. Kunt u niet schaatsen en u wilt toch even kijken kom gerust langs; de koffie staat klaar en de chocolademelk is warm. Dus kom langs laat je zien en geniet dan maken we met z’n allen er een mooie avond van!
De baan is vrijdag de 10e geopend van 19.00 uur tot circa 22.00 uur.
Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.
[Advertenties]
[Advertenties]