Laatste keer Sint Maarten bij ‘Het Lytshûs’

do. 11 november · 00:002010 · 00:00 · Archief RTV NOF

Voor de laatste keer gingen de kinderen van groep 1 t/m 4 van de Nynke van Hichtumschool met hun lampionnen naar “Het Lytshûs” om er Sint Maarten te vieren.

Voor de laatste keer gingen de kinderen van groep 1 t/m 4 van de Nynke van Hichtumschool met hun lampionnen naar “Het Lytshûs” om er Sint Maarten te vieren.


Door de verhuizing van het dagcentrum voor lichamelijk- en verstandelijk gehandicapte kinderen naar Damwâld komt er helaas een einde aan de jarenlange plezierige samenwerking.


(C) Foto: Tine Koopmans

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot