Laatste keer Sint Maarten bij ‘Het Lytshûs’
Voor de laatste keer gingen de kinderen van groep 1 t/m 4 van de Nynke van Hichtumschool met hun lampionnen naar “Het Lytshûs” om er Sint Maarten te vieren.
Voor de laatste keer gingen de kinderen van groep 1 t/m 4 van de Nynke van Hichtumschool met hun lampionnen naar “Het Lytshûs” om er Sint Maarten te vieren.
Door de verhuizing van het dagcentrum voor lichamelijk- en verstandelijk gehandicapte kinderen naar Damwâld komt er helaas een einde aan de jarenlange plezierige samenwerking.
(C) Foto: Tine Koopmans
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.