Mooie afsluiting seizoen ondanks nipt verlies TTV Anja

zo. 26 april · 19:112015 · 19:11 · Archief RTV NOF

Afgelopen vrijdagavond was de laatste wedstrijd voor TTV Anja 1. De mannen uit de Westereen waren vorige week al zeker van handhaving in de tweede klas. De druk was van de ketel en werd er thuis verloren met 4-6 van ODI 2.

Afgelopen vrijdagavond was de laatste wedstrijd voor TTV Anja 1. De mannen uit de Westereen waren vorige week al zeker van handhaving in de tweede klas. De druk was van de ketel en werd er thuis verloren met 4-6 van ODI 2.

In de laatste wedstrijd was er voor de dubbel winst voor Sjouke Postma ( 1-2 ). De dubbel van Sjouke Postma en Minne van der Meulen werd in drie sets gewonnen en zo werd het 2-2. Maar na de dubbel wisten de mannen uit Oudega ( W ) net even vaker te scoren. Voor TTV Anja wisten Gert Jan Wulff en Minne van der Meulen elk nog éénmaal te scoren. Hierdoor werd met 4-6 verloren en zodoende werd de vierde plaats bereikt.

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot