Motorrijder in botsing met busje op de Wâlddyk
OUDWOUDE – De hulpdiensten waaronder een traumahelikopter werden maandagmiddag om 13:15 uur opgeroepen voor een ongeval op de Wâlddyk bij Aldwâld.
OUDWOUDE – De hulpdiensten waaronder een traumahelikopter werden maandagmiddag om 13:15 uur opgeroepen voor een ongeval op de Wâlddyk bij Aldwâld. Bij aankomst bleek dat een motorrijder in botsing was gekomen met een busje.
Het ongeval gebeurde in een flauwe bocht op de Wâlddyk. De traumahelikopter draaide boven de ongeval locatie weer retour naar Groningen. De motorrijder is ter plaatse behandeld door het ambulancepersoneel, over de verwondingen is nog niks bekend. De politie heeft het ongeval verder afgehandeld.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.