Pepernoten bakken in het Badhûs

wo. 28 november · 00:002012 · 00:00 · Archief RTV NOF

Op woensdagmiddag 28 november was er voor de jongste kinderen een pepernootbak-middag georganiseerd.

Op woensdagmiddag 28 november was er voor de jongste kinderen een pepernootbak-middag georganiseerd. Deze werd georganiseerd in “Het Badhûs” in De Westereen.

Onder leiding van een tweetal begeleiders werd van beslag een pepernoot gerolt en zo werden er heel wat gemaakt. De oven stond helemaal vol en de kinderen waren erg trots op hun werk.

(C) Foto’s : Willem Peterson

Van dinsdag t/m vrijdag zijn er inloopmiddagen van 15:00 tot 17:00 in Het Badhûs in De Westereen voor alle kinderen!

Heb jij nieuws of een opmerking? Stuur de redactie een WhatsApp.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.

juditoto

situs toto

juditoto

juditoto

juditoto

togel sgp

juditogel

juditoto

extrawd

toto slot

togel online

mpo slot

https://www.tsicareers.com/

https://launchandgoworkspace.com/

https://www.amigosdearagon.com/

https://www.leverpartner.com/

https://www.naterdallafior.ch/

https://www.publicradio.com/

https://sesiondoble.com/

https://m.jezebel.com/

https://resources.globalchallengesproject.org/

apk slot