Schade aan politieauto na botsing met bankje
Op de Markt in het centrum van de stad Dokkum is donderdagmiddag een politieauto beschadigd geraakt na in botsing te zijn gekomen met een bankje.
Op de Markt in het centrum van de stad Dokkum is donderdagmiddag een politieauto beschadigd geraakt na in botsing te zijn gekomen met een bankje.
Het voertuig verloor door de klap het rechter deel van de voorbumper en ook het rechter voorwiel raakte lek door de botsing. Verder liep het bankje ook schade op aan het houten zitgedeelte.
Volgens de agenten ter plekke en ook de woordvoering van de politie was het voertuig op deze wijze aangetroffen. Volgens nieuwe informatie is een agent tijdens het wegrijden, na het uitdelen van boetes door samenscholing vanwege het corona-virus, tegen het bankje aangebotst. De politieauto is door een berger afgesleept en zal naar de schadehersteller gebracht worden.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.