Snelle rijder raakt rijbewijs kwijt
Een 43-jarige man uit Groningen viel vrijdagmiddag op de Kwelderweg in Kollumerpomp door de mand. Tijdens een snelheidscontrole bleek hij te hard te rijden.
Een 43-jarige man uit Groningen viel vrijdagmiddag op de Kwelderweg in Kollumerpomp door de mand. Tijdens een snelheidscontrole bleek hij te hard te rijden.
Hij reed 136 km/uur, terwijl daar 80 km/uur is toegestaan. Hij werd langs de kant van de weg gezet. Zijn rijbewijs werd ingevorderd. Tegen de man wordt proces-verbaal opgemaakt.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.