VIDEO: Verkeershinder Boppewei De Westereen door gaslek
De Boppewei is donderdag geheel afgezet geweest vanwege een gaslek. Het gaslek werd in de nacht van woensdag op donderdag door een voorbijganger geconstateerd. Het gaslek wordt donderdagochtend gerepareerd.
De Boppewei in De Westereen is gedeeltelijk afgezet geweest vanwege een gaslek. Het gaslek werd in de nacht van woensdag op donderdag door een voorbijganger geconstateerd. Het gaslek werd donderdagochtend gerepareerd.
Verkeer kon hierdoor hinder ondervinden. Er is geen gevaar voor de omgeving. De oorzaak van het gaslek is nog niet bekend.
(c) Video: Ate Atema
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.