Kabelbreuk leidt tot storing in netwerk
Sinds maandagochtend 20 juni om 9:00 uur zitten inwoners van Kollumersweach en De Westereen zonder diensten. Het gaat om klanten die een ADSL of VDSL dienst hebben. Heeft u een abonnement bij Kabelnoord, dan ondervindt u geen enkele hinder. Reden van de storing is een kabelbreuk in het netwerk van KPN. Hierdoor kun je als klant problemen ervaren met je diensten. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, waarschijnlijk duurt de storing nog tot maandagavond 21:00 uur.
Sinds maandagochtend 20 juni om 9:00 uur zitten inwoners van Kollumersweach en De Westereen zonder diensten. Het gaat om klanten die een ADSL of VDSL dienst hebben.
Heeft u een abonnement bij Kabelnoord, dan ondervindt u geen enkele hinder. Reden van de storing is een kabelbreuk in het netwerk van KPN. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, waarschijnlijk duurt de storing nog tot uiterlijk maandagavond 21:00 uur.
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.