Een Packard Bell minilaptop als sluitstuk van de KARWEI Zomercampagne. Friso Houweling, bouwmarktmanager van KARWEI Dokkum reikte ‘m uit aan de trotse winnaar: de heer M. v.d. Veen. Zes weken lang vierde KARWEI de opening van de 125e bouwmarkt met een groot prijzenfestival. Elke KARWEI-bouwmarkt kon haar klanten verblijden met achtereenvolgens een scooter, Nespresso-apparaat, een Philips LCD-tv, een Bose Sounddock plus Apple iPod Touch en een originele bakkersfiets.
Zo ook KARWEI Dokkum. “Honderdduizenden Nederlanders hebben de afgelopen zes weken deelgenomen aan onze Zomercampagne”, vertelt Friso Houweling. “De actie was absoluut een groot succes”, vult hij aan. KARWEI Dokkum blijft de klanten de komende weken nog verrassen met bijzondere acties. Zo ontvangt men tot en met 30 september bij elke aankoop een Krazza kraskaart met daarop kortingen die kunnen oplopen tot 50%.