O.b.s Nynke van Hichtum zet Abbas van Zero in de bloemetjes!
Afgelopen vrijdag gingen we naar Zero om het ’’bloemetje van de Nynke’’ te geven aan Abbas . Hij werkt bij (jongerenwerk) Zero en daarom hebben heel veel kinderen uit…
Afgelopen vrijdag gingen we naar Zero om ‘’het bloemetje van de Nynke’’ te geven aan Abbas . Hij werkt bij (jongerenwerk) Zero en daarom hebben heel veel kinderen uit onze klas op hem gestemd, dat hij ‘’ het bloemetje van de Nynke´´ moest worden. Abbas organiseert elke maand een drukbezochte kinderdisco.
We gingen eerst naar het kanon. Evelien en Eva gingen Abbas eerst ophalen bij Zero, maar hij was er nog niet, dus kwamen ze terug. Even later gingen ze er weer heen om te kijken of hij er al was. Hij was er, dus hadden ze hem opgehaald. Hij schrok wel een beetje (op de leuke manier.) Omdat Eva en Evelien zeiden dat ze met maar een paar kinderen kwamen, maar toen stonden we daar met de hele klas!
Toen moesten ik en Louise het bloemetje aan Abbas geven en we hadden ook een heel groot papier met zijn foto en allemaal bloemetjes eromheen die we gemaakt hadden. Hij was best wel blij. Toen mochten we van Abbas binnen in de disco en toen gingen ze allemaal liedjes draaien. En er gingen ook een paar kinderen uit onze klas zingen. Daarna moesten we weer weg, dat vond ik best wel jammer.
Geschreven door Serena (leerling van groep 8)
Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.