Ome Willem lanceert kinderkledingmerk JoepieDePoepie.nl
Met een spetterende modeshow werd woensdag het kinderkledingmerk JoepieDePoepie.nl gelanceerd. Het kledingmerk is een initiatief van de Friese ondernemer Halbe Boersma.
Met een spetterende modeshow werd gisteren het kinderkledingmerk JoepieDePoepie.nl gelanceerd. Het kledingmerk is een initiatief van de Friese ondernemer Halbe Boersma. Hij benaderde Ome Willem (Edwin Rutten) ongeveer een jaar geleden met het idee om onder de naam JoepieDePoepie.nl kinderkleding aan te gaan bieden. De vrolijkste en leukste polo’s, t-shirts, longsleeves, capuchonsweaters, rompertjes en andere kinderkledingstukken kunnen door de klant op de website zelf worden samengesteld. Klanten kunnen kiezen uit kledingstukken in vele verschillende kleuren, waarop zij vervolgens kleurrijke afbeeldingen, tekst of een combinatie van beide af kunnen laten drukken.
Boersma kon niet om Ome Willem heen, omdat Rutten de merknaam JoepieDePoepie al een kleine 30 jaar beschermd heeft bij een merkenbureau. “Op een gegeven moment heb ik een goed verhaal bedacht en de stoute schoenen aangetrokken en hem gewoon opgebeld”. De voorbereidingen hebben ongeveer een jaar geduurd. Er werd een contract gesloten met Rutten, een mooie website gebouwd, kleding ingekocht, het levende logo Joepie de Beer werd ontworpen en nog veel meer. “Er is hard gewerkt en ik ben trots op wat er nu staat”, aldus Boersma. Op termijn wil Boersma JoepieDePoepie.nl uitbouwen tot een kledingmerk dat in heel Nederland (en misschien daarbuiten) in winkels verkrijgbaar moet zijn.
© Foto’s: RTV Noordoost-Friesland
Dit is een reclame: deze tekst is niet geschreven door de RTV NOF redactie.Stuur je tip, video of foto's naar:
0511-441202 of nieuws@rtvnof.nl.